Hjem / Poker / Poker Anmeldelser

Poker Anmeldelser

Når du skal spiller poker på nettet, så er det naturligvis rart at vide hvad du går ind til. Vi har derfor lavet anmeldelser af de bedste online poker sites som opererer i Danmark. Alle poker anmeldeser er lavet med baggrund i stor ekspertise, og giver dybdegående information om alt fra udvalg af spil, sign up bonusser, sikkerhed, kundeservice med videre. Du kan længere nede på denne side læse hvilke ting vi præcis kigger på når vi laver en poker anmeldelser. De poker sites som du finder herunder har naturligvis alle sammen dansk licens.

Indhold i Poker Anmeldelser

Når vi laver poker anmeldelser, så gør vi det med dig som spiller, for øje. Vi prøver at belyse de ting som vi finder relevante, og herigennem give dig en dybdegående vurdering af det enkelte poker site. Som standard kigger vi på følgende ting når vi laver poker anmeldelser:

Spil & Turneringer

Udbud af spil og turneringer er et af de vigtigste punkter for dig som spiller.Vi kigger her på hvilke variationer af poker som der er mulighed for at spille, antallet og hyppigheden af turneringer samt hvilke turnerings typer der tilbydes. Der er stor forskel på hvor hvor mange turneringer der afholdes hos de enkelte poker sites, og mens nogle fokusere på store turneringer med kæmpe gevinster fokuserer andre på mindre sit & go turneringer. Hvilke variationer af poker der tilbydes er ligeledes meget forskelligt, her er der stor forskel på de enkelte poker sites.

Bonus & Kampagner

Både som ny, og som fast spiller hos et poker site er der flere bonus tilbud og kampagner som du kan tage del i. Som ny spiller kan det eventuelt være en for fordel for dig, at anvende et pokersite med en høj velkomstbonus for at booste din bankroll. Alternativt kan det være en god ide at prøve et poker site som har en bonus, der ikke kræver nogen indbetaling – herigennem har du nemlig mulighed for at prøve sitet af inden du satser dine egne penge. Samtidig kan det være fordelagtigt at vælge et poker site som tilbyder gode loyalitetsprogrammer, rake backs og løbende kampagner, således at du løbende kan drage fordel af disse tilbud. Hvad der er passer bedst for dig, er naturligvis individuelt, men under dette punkt får du belyst hvilke muligheder du har hos det enkelte poker site.

Betalingsmuligheder

I forbindelse med spil på nettet, vil man hurtigt finde et foretrukken betalingsmiddel. Det kan derfor være relevant for dig at vide om det er muligt at betale med netop dit foretrukne betalingsmiddel hos den enkelte poker udbyder. I vores poker anmeldelser informerer vi derfor altid om hvilke muligheder du som spiller har, både for at indbetale penge samt hæve gevinster.

Kundeservice

Nogen siger at man først kender sin pokerudbyder efter man har været i kontakt med deres kundeservice. Dette er til dels rigtigt, og om ikke andet så er det i hvert fald rart at vide at der altid er nogen som man kan kontakte hvis man skulle støde ind i vanskeligheder i forbindelse med sit spil.  I vores poker anmeldelser, under dette punkt, kan du læse om hvilke muligheder du har for at kontakte kundeservice hos de enkelte udbydere, samt hvilke åbningstider de har.

Sikkerhed

Når man spiller poker på nettet, så er sikkerhed naturligvis vigtigt. Alle poker anmeldelser på vores side indeholder derfor et punkt omkring sikkerhed hvor du kan læse om hvilke tiltag det enkelte poker site tager, for at give dig en så høj grad af sikkerhed i forbindelse med dit spil

Alt i alt prøver vi, i vore poker anmeldelser, at belyse de ting som finder vigtige hos de enkelte udbydere. Skulle du have yderligere spørgsmål til en udbyder, eller er der ting som du generelt godt kunne tænke dig belyst, så tøv ikke med at kontakte os via vores live chat.